Znaczenie i możliwości kształcenia matematycznego w studiowaniu kierunków ekonomicznych
Abstract
Keywords
References
Dąbrowa, M.: 2007, Uwagi o kształceniu matematycznym studentów kierunków ekonomicznych, Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie 10(1), 253-270.
Dąbrowa, M.: 2014, Użyteczność matematyki, jako przedmiotu studiów na kierunkach ekonomicznych, w opinii ekonomistów wykładowców, w: W. Jurek (red.), Matematyka i informatyka na usługach ekonomii: rozważania ogólne, modele, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań, 199-215.
Krygowska, A. Z.: 2003, Elementy aktywności matematycznej, które powinny odgrywać znaczącą rolę w matematyce dla wszystkich, w: J. Żabowski (red.), Materiały do studiowania dydaktyki matematyki, t. 1, Wydawnictwo Naukowe NOVUM, Płock, 177-178.
Krygowska, Z.: 1977, Zarys dydaktyki matematyki, cz. 3, WSiP, Warszawa.
Pod.: 2008, Podstawa programowa z komentarzami. T. 6. Edukacja matematyczna i techniczna w szkole podstawowej, gimnazjum i liceum: matematyka, zajęcia techniczne, zajęcia komputerowe, informatyka.
Roz.: 2011a, Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 2 listopada 2011 r. w sprawie Krajowych Ram Kwalifikacji dla Szkolnictwa Wyższego, Dz.U. nr 253, poz. 1520.
Roz.: 2011b, Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 8 sierpnia 2011 r. w sprawie obszarów wiedzy, dziedzin nauki i sztuki oraz dyscyplin naukowych i artystycznych, Dz.U. nr 179, poz. 1065.
Siwek, H.: 2005, Dydaktyka matematyki. Teoria i zastosowania w matematyce szkolnej, WSiP, Warszawa.
Turnau, S.: 1990, Wykłady o nauczaniu matematyki, PWN, Warszawa.
e-ISSN: 2450-341X, ISSN: 2080-9751
AUPC SDMP is on the List of the Ministry’s scored journals (part B) with 5 points for 2016