Recenzja książki "Współczesne tendencje w diagnozie i terapii logopedycznej" Danuty Pluty-Wojciechowskiej i Barbary Sambor (red.)
Bibliografia
Grabias S. 2012, Teoria zaburzeń mowy. Perspektywy badań, typologie zaburzeń, procedury postępowania logopedycznego, [w:] Logopedia. Teoria zaburzeń mowy, red. S. Grabias, M. Kurkowski, Lublin, s. 16–71.
Grabias S. 2015, Postępowanie logopedyczne. Standardy terapii, [w:] Logopedia. Standardy postępowania logopedycznego, red. S. Grabias, J. Panasiuk, T. Woźniak, Lublin, s. 13–35.
Góral-Półrola J. 2014, Motywacja do terapii jąkania. Skala motywacji do terapii jąkania, [w:] Diagnoza i terapia logopedyczna osób dorosłych i starszych, red. M. Michalik, Kraków, s. 225–247.
Góral-Półrola J. 2016, Jąkanie. Analiza procesu komunikacji słownej, Kraków.
Hamerlińska-Latecka A. 2017, Metodyka logopedyczna w przypadku osób po laryngektomii całkowitej,
„Studia Logopaedica”, 6, s. 89–100.
Michalik M. 2017, Niemówienie i niemowność – treść i zakres pojęć, „Studia Logopaedica”, nr 6, s. 71–81.
Ożdżyński J. Surowaniec J. 2000, Teoria i praktyka terminologii logopedycznej, Kraków.
Rittel T. 2017, Lingwistyka edukacyjna i dyskurs edukacyjny. Ujęcie lingwoedukacyjne, Kraków.
Rittel T., Rittel, S.J. 2015, Dyskurs edukacyjny. Zagadnienia – znaczenia – terminy. Wybór i opracowanie, Kraków.
Wciórka J. (red) 2008, Kryteria diagnostyczne według DSM-IV-TR, Wrocław.
Refbacks
- There are currently no refbacks.