O POTRZEBIE KSZTAŁCENIA KULTURY ŻYWEGO SŁOWA I EMISJI GŁOSU U PRZYSZŁYCH NAUCZYCIELI (POLONISTÓW)
Abstrakt
Słowa kluczowe
Bibliografia
Bator Z. 1990, Kultura żywego słowa w kształceniu świadomości językowej i literackiej studentów polonistyki, „Prace z Dydaktyki Literatury i Języka Polskiego”, 4, s. 241–242.
Biliński J. 1929, Nauczanie języka polskiego w niższym gimnazjum i wyższych klasach szkół powszechnych, Poznań.
Marek K. (red.) 2001, Choroby zawodowe, Warszawa.
Polak I. 1990, Znaczenie emisji głosu w kształceniu nauczycieli, Materiały I Sympozjum Naukowego „Problemy pedagogiki wokalnej”, „Zeszyty Naukowe AM we Wrocławiu”, 55.
Pruszewicz W. (red.) 1992, Foniatria kliniczna, Warszawa.
Sawrycki W. 1979, Kultura żywego słowa w programie zajęć z dydaktyki języka polskiego, „Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Jagiellońskiego. Prace Historycznoliterackie”, 38, s. 81–87.
Śliwińska-Kowalska M. 1999, Głos narzędziem pracy. Poradnik dla nauczycieli, Łódź.
Tenner J. 1930, O nauce czytania na głos, Lwów 1930.
Tomatis A.A. 1995, Ucho i śpiew, [w:] Audio-psycho-fonologia dla śpiewaków, red. P.P. Mandaule, Lublin.
Załącznik do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 23 września 2003 roku (poz. 1655).
Refbacks
- There are currently no refbacks.