Spis treści
MEDYCZNE EKSPLORACJE
| OTOSKLEROZA – ETIOLOGIA, DIAGNOSTYKA, LECZENIE | |
| Jerzy Tomik, Beata Solowska | 9-17 |
| SYNERGIA ODDZIAŁYWAŃ A EFEKTY TERAPII DZIECI PO IMPLANTACJI ŚLIMAKOWEJ | |
| Katarzyna Ita Bieńkowska | 18-30 |
LOGOPEDYCZNA PERSPEKTYWA
| PRZYCZYNEK W SPRAWIE ETIOLOGII MUTYZMU | |
| Anna Skoczek | 31-46 |
| ZABURZENIA MOWY A ASYMETRIA FUNKCJONALNA MÓZGU W KONTEKŚCIE UCZENIA SIĘ – DONIESIENIA Z BADAŃ | |
| Magdalena Knapek | 47-66 |
| KOMPETENCJE KOMUNIKACYJNE A PŁEĆ NA PRZYKŁADZIE DZIECI PIĘCIOLETNICH – WYNIKI BADAŃ WŁASNYCH | |
| Agnieszka Hamerlińska | 67-83 |
| POROZMAWIAJMY O JĄKANIU | |
| Grzegorz Ożdżyński, Jolanta Góral-Półrola, Mirosław Michalik | 84-116 |
| SPRAWNOŚĆ KOMUNIKACYJNA W AFAZJI CZUCIOWEJ. STUDIUM PRZYPADKU | |
| Paulina Wójcik-Topór | 117-128 |
| ZABURZENIA CZYNNOŚCIOWE KOMPLEKSU USTNO-TWARZOWEGO W ZESPOLE RZEKOMOOPUSZKOWYM | |
| Agnieszka Hamerlińska, Olga Grądzka | 129-141 |
RETORYCZNE, PERSWAZYJNE, ARGUMENTACYJNE HORYZONTY
| CZYTELNICY W SIECI – CHARAKTERYSTYKA ZJAWISKA | |
| Martyna Mazur | 142-164 |
| LOKUCJA, ILLOKUCJA I PERLOKUCJA W WYPOWIEDZIACH OSÓB JĄKAJĄCYCH SIĘ – MODEL OPISU I ANALIZY | |
| Jolanta Góral-Półrola, Mirosław Michalik, Kamila Czarnik | 165-173 |
RECENZJE I SPRAWOZDANIA
| Recenzja książki Edwarda Łuczyńskiego "Wiedza o języku polskim dla logopedów" | |
| Ewa Horyń | 174-177 |
| Recenzja książki Anny Skoczek "Mutyzm – zagadnienia teorii i praktyki" | |
| Mirosław Michalik | 178-181 |
ISSN: 2450-5072